Warning: Declaration of description_walkers::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/bagssv/petrakeevblog.pp.ua/wp-content/themes/healthwpnewwpthemes/lib/default-derwidget.php on line 0
Петракіївський навчально-виховний комплекс Хорольської районної ради Полтавської обл. Школа «сприяння здоров’ю» | Зональна школа новаторства Хорольського, Семенівського та Оржицького району

Петракіївський навчально-виховний комплекс Хорольської районної ради Полтавської обл. Школа «сприяння здоров’ю»

Життя доводить, що освіта і здоров’я нерозривно взаємозв’язані, тому Школа сприяння здоров’ю становить за мету створити для всіх, хто працює й навчається в ній умови, що дають змогу зберігати, зміцнювати фізичне та духовне здоров’я.

Головною метою є підвищення рівня фізичного, психічного, духовного здоров’я учня, розробка нових форм навчально-виховної діяльності, пошук нових можливостей для покращення стану здоров’я дітей і удосконалення технологій валеологізації  навчального процесу і формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у дітей та підлітків.

Формування культури здоров’я здійснюється через навчальну та виховну роботу.

В навчальній роботі провідне місце відводиться урокам фізичної культури.

Молодша школа.  Основне завдання – створення інтересу до занять фізичними вправами через уроки фізкультури. Освітня спрямованість уроків: нові вправи, забезпечення рухової активності.

Середня школа. На основі сформованого в молодіжній школі інтересу формуються звички до занять фізичними вправами. На цьому етапі у дітей уже

сформовані основи розуміння здорового способу життя і значення рухової активності.

Доцільно проводити 3 уроки фізичної культури на тиждень. Діти можуть відвідувати спортивний гурток та обирати спортивні змагання за інтересами.

Старша школа. Потреби в заняттях фізичною культурою сформовані. Кількість обов’язкових уроків — доцільно проводити 2 год. на тиждень. Більше уваги приділяти заняттю старшокласників у спортивних гуртках та секціях.

Для збереження високої працездатності протягом уроку учителі НВК розробили комплекси вправ для фізкультхвилинок.

Враховуючи, що музика може знімати втому і заряджати людину енергією, позитивно впливати на кровообіг та дихання, ми  проводим музичні перерви.

В  початкових класах для формування правильної постави використовуєм  мішечки із сіллю, які діти періодично кладуть на голову. Для стабільного  психічного стану учнів використовуємо терапію  кольорами інтер’єру. Психологи доводять, що емоційний портрет і стан здоров’я людини можна визначити за допомогою кольору. Цей метод  пропагував і знаменитий російський психоневролог В. М. Бентерєв. Ми шкірою відчуваємо колір, який може  лікувати, а може й  завдати шкоди. У кожного свій колір-цілитель. Але для всіх червоний колір — той, що підбадьорює, активізує, жовтий – стимулює інтелект, зелений – колір гармонії. В навчальних класах і коридорах нашого закладу переважають жовті та зелені кольори.

З метою зміцнення здоров’я учнів у НВК введено уроки хореографії.  У ритмі танцю зовсім зникають болі в ділянці хребта, перестає докучати головний біль. Танцювальна музика навіює гарні думки, а отже, поліпшується настрій.

Пропагандою здорового способу життя є туристичні походи.

Пріоритетним напрямком роботи Школи сприяння здоров’ю в нашому закладі є система роботи з профілактики та пропаганди здоров’я, корекція здоров’я.

Однією із важливих складових моделі школи сприяння здоров’я є діагностика.

Психологічна служба слідкує за здоров’ям психологічним.

Отже, педагогічний та учнівський колективи НВК творчо й плідно працюють у напрямку впровадження здоров’язберігаючих, здоров’яформуючих, здоров’зміцнюючих технологій навчання. Педагогічний колектив поставив собі за мету навчати і виховувати здорових учнів.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>