Warning: Declaration of description_walkers::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/bagssv/petrakeevblog.pp.ua/wp-content/themes/healthwpnewwpthemes/lib/default-derwidget.php on line 74
Навчаємося рухаючись. Валентина Перепеляк, вчитель початкових класів Покровськобагачанської ЗОШ І – ІІІ ступенів Хорольського району | Зональна школа новаторства Хорольського, Семенівського та Оржицького району

Навчаємося рухаючись. Валентина Перепеляк, вчитель початкових класів Покровськобагачанської ЗОШ І – ІІІ ступенів Хорольського району

Здоров¢я – це найвищий дар, дарований людині Природою. Без нього життя не  буде повноцінним і радісним. Але Природа дарує здоров¢я з однією умовою: його потрібно належним чином підтримувати, зміцнювати, тренувати . Якщо ж людина порушує цю умову – Природа відбирає здоров¢я і дарує його комусь іншому з тією ж умовою.. Це вимагає великих творчих зусиль самого учня, особистого прикладу у ставленні до здоров¢я вчителя, розуміння і допомоги з боку сім’ї.

Здоров’я – це найвищий дар, дарований людині Природою. Без нього життя не  буде повноцінним і радісним. Але Природа дарує здоров¢я з однією умовою: його потрібно належним чином підтримувати, зміцнювати, тренувати . Якщо ж людина порушує цю умову – Природа відбирає здоров¢я і дарує його комусь іншому з тією ж умовою.. Це вимагає великих творчих зусиль самого учня, особистого прикладу у ставленні до здоров¢я вчителя, розуміння і допомоги з боку сім’ї.

Під час занять діти швидко втомлюються від навчальної діяльності, значного навантаження. Насамперед це проявляється нервовим збудженням, шумом, порушенням дисципліни . Якщо його не зняти, то згодом втома переходить у млявість, апатію, сонливість школярів. Початок втоми в 1 класі нерідко можна спостерігати вже після 10 – 15 хв уроку; в 2 — 4 класах – після 20 – 25 хв.

Мета використання методики « Навчання в русі» — попередження психологічної та фізичної втомлюваності. Впровадження в своїй діяльності  методики « Навчання в русі» дозволяє планувати цілу низку різноманітних напрямків роботи, пов’язати відпочинок дітей з темою заняття. Такий підхід дозволяє повніше реалізувати мету уроку, економніше використати час, закріпити та повторити навчальний матеріал в ігровій формі. Я пропоную доповнити зміст уроків вправами і перетворити їх на емоційне забарвлений, корекційно направлений вид роботи, який не виглядає одноманітно, а навпаки визиває інтерес у всіх учасників процесу навчання. До вашої уваги розробка такого заняття.

    Тема уроку. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення  і ділення на 8 .

Мета уроку. Вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач на ділення та    множення з числом 8;формувати вміння знаходити частину від числа; розвивати обчислювальні навички та асоціативну пам’ять шляхом навчання в русі; виховувати старанність, почуття відповідальності та колективізму; бажання берегти та зміцнювати своє здоров´я.

Тип уроку. Закріплення нового матеріалу.

Обладнання. Таблиця усних обчислень; картки для опитування; схеми задач.

                                                   Хід уроку

І. Організаційна частина.

—   Сядьте, діти, всі рівненько, усміхніться всі гарненько.

Настрій на урок візьмемо, працювати розпочнемо.

—   А щоб швидше нам проснутись, ( ходьба на місці),

треба вгору потягнутись ( потягування).

Починайте не спішіть, вдих і видих повторіть ( глибокий вдих і видих).

Повернулись стільки раз, скільки пальчиків у вас ( по 5 р. в сторони).

А тепер назад  два кроки і вдихаємо глибоко.

1,2 – всі вдихають, 3,4 – видихають.

ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.

1). Перевірка домашнього завдання.

2). Завдання для опитування.

3). Картки для опитування.

4). Усні обчислення  № 465.

5). С/р № 466 ( за варіантами).

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Ок – розпочнемо ми урок ( нахили головою).

Жи – кожну мить бережи ( нахили тулуба).

Чи – біля дошки не мовчи ( кроки).

Ай – швидко відповідь давай ( зміна положення рук).

Ас – дружній клас у нас ( присідання).

Слово вчителя. Дружно і сьогодні ми будемо виконувати вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Тож пропишемо в повітрі носиком цифру 8. Бо саме о 8 годині ранку щодня в школі ми готуємося до ранкової гімнастики.

ІV. Розвиток математичних знань.

  1. Усний рахунок.
  • « Математична карусель» ( Діти виконують рухи під мотив пісні

« Усмішка»)

Рисунок8

Діти, плеснимо разом,посміхнемося гуртом.

Навкруги все стане радісним, приємним.

Знов за руки беремось, до роботи візьмемось –

І урок стає чудесним, милим, теплим.

      ( Діти утворюють два кола,рухаючись задають один одному математичні вирази).

  • Гра « Передай пас»

Діти швидко міркували і таблицю на 8 повторяли.

Але ми часу не гаєм, ще й в « футбола» поганяєм.

( Біля дошки два « воротарі» працюють над рівняннями

       Х : 8 = 4                      Х * 8 = 48

Учні виконують № 467. Учень називає один з прикладів і відповідь до нього. Після цього прогинається назад, робить хлопок руками і передає «пас» наступному гравцеві. Гра триває , поки « воротарі» не справляться із завданням. Перевірка проходить в русі:

  • Щоб знайти невідоме ділене, ( руки на поясі, нахил вліво,нахил вправо) потрібно частку помножити на дільник (повороти вліво,вправо)…
  • Гра « Хто швидше»

Наступає час змагатись в своїй швидкості позмагатись.

( Дві команди: « Здоровійки», « Нехворійки». За сигналом діти присідають біля парти біжать до « конторок», обертаються навколо себе, виконують  завдання типу 48 : 8 + 12, повторюють рухи,сідають на місця)

Гра « Рух – спокій»

Покрутились, розім’ялись, а тепер в « рух – спокій» ми пограєм.

40 : 8  * 6 , 32 : 8  * 3, 64 : 8 * 8, 72 : 8 * 7, 80 : 8 * 10

( Діти показують відповідні знаки, міняючи положення рук ).

Робота в групах ( № 468) : «Горобинки», « Калинки», « Малинки»

Зараз в групах попрацюєм, швидко й правильно міркуєм,

Лідерів ви обирайте й відповіді правильно називайте.

Робота над задачами.

Тік – так годинник стука, навчання не проста штука

Скрізь потрібно нам встигати,ще й задачі розв’язати.

( Діти виконують рефлексійну паузу в парах за допомогою рухів).

Тепло своїх долоньок я друзям віддаю, й задачу знов цікаву я вміло розв´яжу.

Фізкультхвилинка для очей ( виконується за допомогою тренажера для очей, що прикріплений над дошкою).

  • А щоб уважно прочитати умову задачі, а потім розв’язати її, потрібно очками поморгати
  • Очки вліво подивились, там нічого не змінилось .                                         Вправо поведем зінички ні  зайчика, ні лисички.

Ми нічого там не бачим. Вліво – вправо, вліво – вправо.

Це не вправа, а забава. Очки вгору, очки вниз.

Не лінуйся, посміхнись   Й на каруселі прокатись: вгору – вниз.

І по колу ще пройдись.

Очки широко відкрились й на задачі зупинились.

Задача № 469. ( читання задачі, повторення умови, короткий запис, аналіз розв’язання в русі).

Фізкультхвилинка для рук                                                                                       

    Ці пальчики слухняні, красиві, дружні, славні (стискати пальці рук і розтискати)

На галявину, де росте ялинка ( долоньки від себе, пальчики з´єднуються між собою і виставляються вперед) ,                                                       

   по стежині (руки розташовано горизонтально, кінчики пальців торкаються один одного, великі пальчики випрямлені)                                  вийшли вовк ( з´єднати великі,середні і безіменні пальці правої та лівої рук, вказівні пальці злегка зігнути й підняти руки вгору)                       

   і лисичка ( всередину долоньки зігнуті вказівні пальчики й мізинчики обох рук; великі пальці трохи зігнути),                                                              

   а всі тваринки поховались у хатинках ( обидві руки стиснуті в кулаки, великі пальці заховані).

Задача № 470 ( в ході роботи над задачею повторюється правило порівняння чисел в русі)

Щоб порівняти потрібно зробити дію відняти.

  1. V. Закріплення матеріалу
  2. Гра « Заморочки з бочки» . Дати відповідь на запитання і виконати вправу « долоньки». ( На дошці прикріплені контури долоньок. Діти повинні зробити напівоберти вліво і вправо до дошки і торкнутися « долоньок».)
  3. Робота з геометричним матеріалом. (За допомогою рухів тіла і рук потрібно зобразити геометричні фігури, з яких складається фігура ведмедика. При цьому вчитель показує указкою на відповідну частину тіла, а учні демонструють її рухами).

VІ. Підсумок уроку

1.Бесіда

* Які правила в русі ми повторили?        * Виконання яких завдань у вас викликало труднощі?

  1. Оцінювання знань учнів
  2. Домашнє завдання № 472, 473, повторити таблицю.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>