Warning: Declaration of description_walkers::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/bagssv/petrakeevblog.pp.ua/wp-content/themes/healthwpnewwpthemes/lib/default-derwidget.php on line 0
2014 Ноябрь | Зональна школа новаторства Хорольського, Семенівського та Оржицького району

Monthly Archives: Ноябрь 2014

Покровськобагачанська ЗОШ І – ІІІ ст. — Школи гармонійного розвитку дитини ,,Надія”

На сьогоднішній день у Покровськобагачанській ЗОШ І – ІІІ ст. налагоджена система роботи, яка спрямована на збереження і зміцнення здоров’я дітей, профілактику захворювань, попередження шкідливих звичок. Керуючись вимогами комплексного підходу до виховання  ми розглядаємо здоровий спосіб життя як спосіб і форми життєдіяльності особистості, що максимальною мірою зміцнюють і зберігають її здоров’я. Тому, зрозуміло, як важливо, починаючи з молодшого шкільного віку, виховати позитивне ставлення до власного здоров’я, сприйняття його як найвищої цінності.

Організація виховної роботи в Хорольській гімназії за моделлю «Навчальний заклад – школа сприяння здоров’ю »

Здоров’я – найперша необхідна умова успішного розвитку кожної людини, її навчання, праці, добробуту, створення сім’ї і виховання дітей. Тому школа повинна сприяти збереженню і зміцненню здоров’я дітей, навчити їх берегти і зміцнювати своє здоров’я.

Петракіївський навчально-виховний комплекс Хорольської районної ради Полтавської обл. Школа «сприяння здоров’ю»

Життя доводить, що освіта і здоров’я нерозривно взаємозв’язані, тому Школа сприяння здоров’ю становить за мету створити для всіх, хто працює й навчається в ній умови, що дають змогу зберігати, зміцнювати фізичне та духовне здоров’я.

Навчаємося рухаючись. Валентина Перепеляк, вчитель початкових класів Покровськобагачанської ЗОШ І – ІІІ ступенів Хорольського району

Здоров¢я – це найвищий дар, дарований людині Природою. Без нього життя не  буде повноцінним і радісним. Але Природа дарує здоров¢я з однією умовою: його потрібно належним чином підтримувати, зміцнювати, тренувати . Якщо ж людина порушує цю умову – Природа відбирає здоров¢я і дарує його комусь іншому з тією ж умовою.. Це вимагає великих творчих зусиль самого учня, особистого прикладу у ставленні до здоров¢я вчителя, розуміння і допомоги з боку сім’ї.

Формування читацьких компетентностей у молодших школярів шляхом розвитку основних психофізіологічних процесів та стимулювання інтересу до читання Н. В. Дятлова

         Описана система вправ, яка допомагає відпрацювати навички швидкого читання в учнів початкових класів. Ці вправи діти виконують із задоволенням і цікавістю, вадчуваючи позитивні емоції в навчанні. Практичний досвід роботи за даною системою свідчить про високу ефективність. В статті містяться методичні рекомендації для систематичного впровадження методики по виробленню навичок швидкого читання.